Положення Про політику конфіденційності
Згідно Закону України “Про захист персональних даних”, заповнюючи дані реєстраційної форми (замовлення) та проставляючи відмітку про ознайомлення з даною Політикою конфіденційності та обробки персональних даних (далі – Політика конфіденційності) Ви даєте згоду на обробку Ваших персональних даних з метою забезпечення реалізації цивільно-правових відносин, при бронюванні /купівлі квитків. Якщо Ви не поставили позначку у віконці про надання згоди на обробку та використання ваших персональних даних, але продовжуєте вчиняти активні дії з користування сайтом це свідчить про те, що Ви погодилися з умовами Політики конфіденційності і безумовно прийняли їх
Особиста інформація, що збирається та обробляється за допомогою сайту
Більшість операцій на Сайті Ви можете здійснити без надання особистої інформації. Але у випадку, коли Ви здійснюєте купівлю/бронювання квитка на Сайті та з метою надання Вам послуг, ми отримуємо від Вас наступну інформацію:
- контактні дані (Ваше ім’я, прізвище та/або ім’я, прізвище пасажира, номер контактного телефону та адресу електронної пошти);
У разі необхідності, ми можемо перевіряти деяку інформацію, попросивши Вас, або (а) завантажити відскановану копію посвідчення особи (яка буде безпечним чином зберігатися на наших серверах), або (б) просити Вас ідентифікувати себе іншим прийнятним способом.
Цілі і мета обробки персональних даних
Ми збираємо і використовуємо Вашу персональну інформацію, з метою надання Вам послуг; виконання юридичних зобов’язань (зокрема договору перевезення); обробки Ваших фінансових операцій (в частині підтвердження від платіжної системи факту оплати); відправки Вам придбаних/заброньованих квитків та інших послуг; сервісного обслуговування Вас, як користувача або пасажира, в процесі обробки Ваших запитів і претензій службою підтримки; відправки Вам запитуваної інформації про умови придбання квитка або послуги перевезення і т.п.; інформування Вас про спеціальні пропозиції; повідомлення Вас про результати розгляду претензій та/або вжиття заходів щодо дій, які порушують умови надання послуг; обробки Ваших індивідуальних запитів, а також для удосконалення послуг і сервісів.